Para pengguna yang dihormati,
Kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Kami sentiasa menganggap kepuasan pelanggan adalah amat penting dalam usaha mempertingkatkan lagi perkhidmatan kami. Sehubungan itu, bagi menilai perkhidmatan, kemudahan, koleksi dan persekitaran PPAT, kami memohon kerjasama tuan/puan mengisi borang kaji selidik ini.

Nombor Kad Pengenalan
1) Perkhidmatan kaunter
2) Perkhidmatan mesin layan diri
3) Maklumbalas pertanyaan pelanggan.
4) Kemahiran petugas dalam pencarian maklumat.
5) Koleksi sumber perpustakaan.
6) Susunan koleksi memudahkan pencarian.
7) Kualiti kemudahan.
8) Kualiti perkhidmatan.
9) Saya akan mencadangkan kepada rakan-rakan untuk memanfaatkan kemudahan PPAT.
10) Saya akan terus setia menggunakan perkhidmatan PPAT.
Cadangan